Tuesday, February 24, 2009

Bila Jam 6.30ptg....isnin-khamis...

Salam semua..

Tak ada idea nk tulis entry baru. Ha aku nk citer ttg setiap hari isnin - khamis jam 6.30ptg..kesian kat husna..kesian bukan sebab ape..aku boleh dikatakan peminat setia spa Q 2..dan kebetulannya skrg ni aku blk kejer on time..no more ot..so aku boleh sampai rumah sebelum 6.30ptg..


So dalam wkt 6.30 - 7.30 husna tak der kwn nak main..nak gaduh..nak teman kan dia mkn ais krim..kadang2 tu mmg kesian gak la..dan kadang2 tu husna boleh dok diam tgk spa Q jugak..macam paham jer apa si zafrul ckp..tambah2 lagi bila tgk si fahmy..hehehehe...

Tapi yg paling geram bila time tu time kritikal kat spa Q..time tu jugak la dia nak air..nak minum..huhuhu...tp aku tak la kejam..aku bg dia satu bekas air besar kat husna...hehehe...sian husna bila jam 6.30 - 7.30ptg..


Tu ok lg..bila time dia angin lain ckit..dia suruh tutup tv..
tu lagi la mengerikan..kalau dah husna nangis2 suruh tutup tv..
aku pun tutup la tv..tak pun kasi dia gula2..terus senyap..hahahaha...
sian husna bila jam 6.30 - 7.30ptg..

No comments: