Sunday, September 6, 2009

KeBeRkAtAn RaMaDhAn Di KoNgSi BeRsAmA...

Salam semua..

Sudah pertengahan ramadhan kita lalui..Alhamdulillah masih lg dikurniakan kekuatan utk terus menjalani ibadat wajib ini..

Menyedari akan bertuahnya berada di bumi m'sia ini kerna mmpu utk menikmati semua nikmat yg dikurniakan oleh Allah SWT. Semoga kesyukuran dipanjatkan agar diterima oleh Yang Maha Esa.

Semalam ptg destinasi b'buka puasa bertempat di rumah chik di greenwood gombak. Alhamdulillah segala perancangn yg dirancang berjalan dgn lancar.

Ketibaan ustaz Izat pada jam 5.45ptg mmg ditunggu2..majlis bermula dgn sedikit tazkirah dr beliau. Tazkirah yg berkenaan ttg ramadhan n tanggungjawab..Hampir satu jam tazkirah berjaya disampaikan oleh beliau dgn penuh pengisian yg mampu mengingatkan kita kembali ttg perkara2 yg kita kadang2 terlepas pandang.




Selesai tazkirah bagi mengisi masa sblm berbuka pose..aktiviti perbincangan ttg sambutan syawal..








Ni tak tau la majlis hari raya ke...mak yah n pakcik baharin...


Anak2 macam2 aksi yg menghiburkan..


Selesai b'buka pose solat maghrib n isyak seterus nya solat terawih di rumah yg diimani oleh faez.

Alhamdulillah semua yg berjalan seperti yg dirancang..Semoga kita semua mendapat keberkatan dr Allah SWT.. Kepada family nyah,k'ude n abg (kt korea)..walaupun tak dpt menyertai majlis ramadhan ini harap mendapat juga keberkatan atas sokongan ini..i'Allah...

1 comment:

Che Had said...

meriah betul family ko yer ana.....