Monday, July 6, 2009

TeRiNgaT KeMbALi 11thn yG LaLu...


11thn yg lalu tika itu usia ku 15thn di tingkatan 3 Sek Men Keb Dato' Seri Maharaja Lela Kg Gajah, Perak...Begitu pantas waktu memandu aku ke usia kini..


Kini Kawan2 semuanya sedang mengejar hala tuju masing2..Hujung bulan ni syazrah salah sorng geng aku time sek dulu nk menamatkan zaman bujangnya...jd kesempatan yg ada di hujung minggu kami berkumpul di midvalley..pilihan tempat aku yg pilih..memandangkan mudah utk semua turun turut serta..

Punya lah lama tak berkumpul..sejak hbs sekolah rasa nya jumpa time raya jer..itu pun kalau raya ada masa nk jumpa..kami dulu duduk hstl dr form 1 sampai form 5..itu yg kamcing giller..walau pun aku dgn odi sampai form 3 jer duduk hstl SMKDSML.. tp kami still keep in touch dgn yg lain2 jugak..


Paling tak lupa time world cup 1998..Time tu dah la nk PMR..yg jd kepalanya aku,eni & scudd..mmg tak hingat ler bising nya..yg paling tak tahan nyer bila time game england or argentina..aku ngn eni team england sbb eni suka beckam..aku lak minat owen..scudd argentina aku tak ingt dia minat sape..tp yg paling tak blh blah nya masa kena marah dgn ketua aspuri...hhehehe..tp pas tu buat tak tau jer..diam kejap jer..


Boling Time.....eeiiihaaaaaa...




Sian kat naz yg tak dpt nk join..kalau tak dia mmg nk join..tp di sebabkan makciknya masuk hsptl so dia tak dpt nkjoin..dode pulak sbb dh hbs cuti sem n dh blk bt pahat..so dia pun tak dpt nk join...tp tak per la kalau ada rezeki kita jumpa kat kenduri syazrah nnti york...

Lewat petang aku gerak ke putrajaya hantar syazrah langsung nk ke nilai hantar anak buah aku..so dh sampai percint 9 aku pun p pekena roti john yg agak famous kat situ..rupa2nya mmg sedap roti john tu...


Hujung minggu yg bermakna mengembalikan suasana suatu ketika dulu...adios...

1 comment:

Azlia Sapari said...

ala ana..aku tak leh view ler pic kat en3 nie..adeh..semua kene block..kira syukur ler nie dpt access blog..hak3..