Tuesday, March 11, 2008

My Best Frez Wedding...

Perjalanan ke Umah pengantin kat bt kurau..9 March '08




Aku ngan halilah dan eida..



singgah jap sarapan kat R&R Sg Perak

kuar tol Kemunting..cr punya cr umah pengantin..
rupa2 nya kami dah sesat sampai ke bagan serai..
huhuhu..masa dah suntuk..kami pun..



tanya la kat balai polis..hehehe..



Signboard kecik sgt..


akhirnya kami sampai gak..







**********************************************************************************


Meja Santapan Raja Sehari...


Sepasang kerusi untuk Raja Sehari....

Bilik Raja Sehari..tp kami dah terjah siap..posing lg..hehehe...






**********************************************************************************


Selamat Pengantin Baru..Semoga berbahagia dan jodoh berkekalan hingga ke Syurga..ini la best frez aku..aku kenal dia time form 4..






Aku kena jd pengapit..huhuu..seumur idup aku ni la kali pertama aku jd pengapit pengantin..aku jd penyempit slalu la..hehehe..






Nasib baik la aku tak pakai bj kaler purple..kalau tak sedondon dgn air yg ada kat atas meja tu..huhuhu




*********************************************************************************



Antara kwn2 yg dtg..








wkt ni dah pukul 3ptg..
tunggu julia ngan wahida la..
diorg sesat..hehehe sian..

No comments: