Monday, March 24, 2008

Monday Blues...

Dah seminggu tak ada benda menarik yg nk dikongsikan kat blog..
maklum la bz dgn kejer..ni pun br jer blk kejer..dlm tak ada benda menarik pun tp ada jugak benda yg menarik terjadi ahad semalam..menarik tak menarik sgt tp beri kesan kat perjalanan hidup aku jugak la..semalam aku jumpa dgn org yg dah lama aku tak jumpa..last aku jumpa wkt aku lepas dpt result SPM..tp dia bukan la bekas kekasih atau seseorang yg aku pernah admire..tp di cuma seseorang yg pernah rapat dgn aku..kami tak penah lost contact..cuma dah lama tak jumpa tu jer..ok la tak der mender pun..huhuhu..Sabtu ni aku nak ke rumah anak2 yatim kat klang..company tempat aku kejer ada buat kerja amal kat sana..so aku join la..mmg wkt aku study dulu aku ada pasang niat nak involve dlm kerja2 amal ni..so bila ada peluang mcm ni aku pun tawar kan diri untuk join sama..Ok la..takat ni jer la..tak tau nk tulis apa..
adios..;)

No comments: