Wednesday, January 16, 2008

Sg Gabai...


yeeeehaaaa....sejuk nyer...!!!!5hb jan '08 br2 ni aku ngn bdk2 opis g berendam kat air terjun sg gabai..best btl..kitaorg planning baikkkk punya..siap buat bbq lg..bakar ayam,jagung,udang,kerang..mcm2 lg la..kitaorg gerak dr VP Tech seawal pg..acewahhh..kul 9pg dgn 4 biji keter..vios,2 savy dan mini cooper aku..hehehee..dr s.alam amik masa dlm satu jam lbh gak la..yg g semua p'puan..aku dah la lama tak g mandi air terjun..bkn main seronok la aku..kitaorg sampai kat destinasi jam 11pg...bila dgr jer bunyi air..rasa cam nak terus terjun jer...tp sabor2..perut kena isi dulu..kitaorg mula la bkr aper yg ptt...bila dah rasa perut terisi..aper lg..aku la org yg nk mandi sgt2..mmg best ar..rendam dlm sejam lbh..pas tu naik mkn lg..huhuhuhu..ilang tension kejer sekejap...acara air yg kitaorg buat ialah..
'terjun tiruk'..hehehe..mula2 aku tak tau..pastu kwn aku ajar..hehehe..aku berjaya buat dan aku la org kedua yg buat terjunan yg menarik..yg lain semua hampeh...hehehe..kami mandi sampai kul 3...
wkt tu tgk langit pun dah nk gelap...pack semua brg..slt pas tu blk..on d way blk singgah pekena laksa periuk besar..huhu..mkn lg..sampai s.alam kul 7 lbh..huhuhu..mmg best ar..next trip may b pantai timur lak..jom....!!!!!!

3 comments:

Anonymous said...

wahh..bestnya dara pingitan mandi manda dan makan makin...

Anonymous said...

Hati2 mandi di air terjun...pesanan ini adalah khidmat masyarakat hehehe
Bestnyer main air dia air terjun gabai...

Anonymous said...

jgn la jelous..mmg best pu..