Sunday, January 20, 2008

Boling...

Salam semua..
erm macam tak caye ari ni dah 19 hari dlm thn '08..kejap btl erk..dan dah 10 hari dlm thn islam..masa berjalan begitu pantas..yg bestnya azam thn ni dah memulakan langkah dan rentak..hopefully aku akn kecapi gak sblm bln 7 ni..hehehe..i'Allah..
jumaat mlm br2 ni aku ngn bdk2 opis g baling bola berat(main boling)...best btl..pas habis kejer dlm kul 6.30ptg kitaorg gerak dr VP Tech menuju ker PAS..main punya main sampai la kul 9 mlm..pas tu kebetulan plak mlm tu ada one in a million kat sri pentas 2 kat atas tu jer..
kitaorg pun sajer2 tgk pas tu org 8tv tu suruh masuk tgk..huhuhu..dgn penat nya...kitaorg pun masuk la..dan tu la kali pertama aku g tgk siaran langsung hiburan tv...biasa jer..lg best tgk kat umah kot..lgpun aku tak ar mengikuti sgt rancangn tu..tp ber peluang la tgk paul moss..awal..hensem gak..ahakssss...
ok la nnti ada citer br aku citer lg..seblm aku close entry ni..sama2 la kita doakn agar adik sharline akn kembali ke pangkuan keluarga nya dgn selamat secepat mungkin..
Ya Allah Sesungguh nya kau Maha Berkuasa...selamat kn lah adik kecil tu dr segala mara bahaya..Amin

2 comments:

Anonymous said...

tarak gambar ke?????
tak der bukti main boling
takder bukti pi tgk one in million!!!!!!

Anonymous said...

nnti ar upload resit boling..