Saturday, June 25, 2011

...SwEeT MeMoRiEs iE '10 - '11....

Janji bertemu pasti ada berpisah....itu la hakikat karma hidup ini....mungkin bukan baru sekali keadaan ini berlaku...tetapi ianya tetap juga memberi kesan pada diri ini...sejak aku bekerja kat company aku sekarang ni...dari mula department aku cuma ada 2 org jer...technician & senior engineer (boss)...so department aku ni sgt lah kecil..namun kuasa yg kami ada..
agak besar...hehe...

Hampir 2 thn lbh jugak lah department aku 2 org jer...
hingga la..tetiba boss aku resign....
time tu sempat la aku tinggal sorng selama sebulan...huhuhu...
tetapi selepas tu aku dpt boss br...lelaki..sekaligus ada juga technician baru...
kwn se kolej aku dulu...kebetulan dia br hbs belajar...rezeki dia...
dpt lah dia menjadi rakan sekerja aku...
di saat itu lah aku punyai rakan sejawat...
tp waktu ni kami punya team dah ada 4 org...
sbb ada sorng staff engg perempuan...
time ni bisnez company agak maju...so mmg iE perlukan pekerja agak ramai..
tp ttp tak blh menandingi department lain....

Tak lama lepas tu...boss aku resign...lbh kurang 8 bln jer...so tinggal la bertiga...semua perempuan...hehhe...iE department dikuasai oleh bunga2...
hehheh...dan kali pertama jugak la dpt boss perempuan...
staff engg tu jd boss aku..

Tapi apakan daya..rezeki aturan pejalanan masing2 ada
laluan nyer...rakan sejawat pula meletakkan jawatan...
kini tinggal la iE department 2 org jer...

jom lyn gambar hari2 terakhir rakan sejawat ku....


senyum....

Farewell Lunch @ nyonya kitchen Masalam...

2 permanent employee..:-)...

Sempat posing sebentar kt dlm line production.. :-P

Gud luck frez... :-)))...

Ayuni with boss.. :-)..


1 comment:

AYUNI said...

thank you ana...so sweet ade entry pasal IE..n gbr2 last day aku..:)