Wednesday, October 7, 2009

4 oct '09 ---> GeNaP 26thn...

Alhamdulillah genap 26thn aku bernafas di bumi Allah ini menghirup udara yg segar menjalani aktiviti seharian sebagai hamba yg kerdil di sisi Allah..Penuh kesyukuran aku panjatkan dgn apa yg aku miliki sekarang dan aku terus memohon padamu Ya Allah agar terus memberkati kehidupan aku ini dan juga dlm uasaha utk terus aku menambahkan ilmu akhirat..i'Allah..

Terima kasih tak terhingga kepada kedua org tua ku yg telah sabar menjaga..mendidik..memberikan aku pakai..mkn..lengkap segala2nya tanpa ada satu pun yg kurang..begitu besar pengorbanan mereka..Doaku agar mak & abah terus bahagia hingga ke akhir hayat...buat adik beradik terima kasih atas tunjuk ajar dan juga kasih syg yg dilimpahkan..

Kepada rakan2 jutaan terima kasih atas doa2 serta ucapan pjg umur yg sempat singgah di mana2 rangkaian perhubungan yg mampu disampaikan..

Tahun ini aku menerima sebuah hadiah paling bermakna seumur hidup ku kini..kata org andai hadiah itu bermakna..mana mungkin kita mampu utk melupakan..benarlah..hadiah tersebut tak kan mampu utk aku lupakan..begitu besar makna hadiah tesebut..tak pernah ku duga..akan menerima hadiah sedemikian rupa..apa hadiah nya???..biarlah aku sendiri yg mengetahuinya..mana mungkin aku sanggup bekongsi dgn org lain kerna ianya begitu bermakna...

No comments: