Saturday, June 21, 2008

Pertengahan Tahun 2008


Salam semua...

Sedar tak sedar Bulan jun dah nak melabuhkan tirainya
terasa cepat benar masa berlalu..
kadang2 terpikir juga apa yang telah dikecapi
untuk separuh tahun ni..
Alhamdulilllah ada juga misi yang telah berjaya..
Syukur sangat2 pada Ilahi kerana memakbulkan doa aku..
Semoga Allah permudahkan lagi segala urusanku..

Ahad lepas aku mendaftarkan diri sebagai seorang pelajar..
terasa riang dalam hati sebab niat bonda nak tengok aku
sambung belajar tercapai..cuma lepas ni dia
nk tengok aku berjaya pula..huhuhu..lama lagi pulak tu...

Nampaknya lepas ini urusan harian aku makin bertambah padat..
dengan tugasan kat tempat kejer..dengan ass'ment yg kena hantar..
dengan kuliahnya..huhuuu..hopefully e'thing will be ok..

Terpikir juga kuat ker untuk aku buat semua tu..
tapi pikir2 balik i'Allah aku boleh buat..

4 comments:

mohad said...

salam.. apa khabar...

Senjahati said...

all the best ya!

Anonymous said...

tahniah
semoga tabah menghadapi cabaran bekerja sambil belajar

adz said...

adz-senjahati
thanks..

***********************************

adz-k'haza
thanks..