Thursday, August 19, 2010

YeS!!!..dH DpT CaRi 2nd PaKwE...

Ni La 2nd pakwe aku..hehheh..tdor mlm dok sblh jer..


berimejkan 'pinky'..mcm dlm hati ada taman..tp mmg nmpak menarik..ngeepp..


Screen besar..cm kedai mamak plak..screen 15.6inch..tgk video full HD mmg puas hati la..hehheh...


Jgn salah tgk..tu bkn gambo aku ngn mana2 lelaki..tp tu gambar mak abah..Seperti biasa gambar mak abah akan menghiasi screen server...PC kt opis pun gambar mak abah..


Time blajar dulu aku tak mampu nk beli laptop cm gini..tak mcm student2 skrg..laptop mcm dh jd keperluan..dulu time belajar aku cuma ada PC jer..tu la yg berkhidmat utk aku siapkan asignment...install autocad kt PC tu..buat autocad PC jln mcm merangkak jer..huhuhu..punya la seksa..tp laptop ni aku lbh kpd spec grafik multimedia..mmg tu yg aku cr..aku ada visi dan misi utk masa dpn..hheheh...

Lgpun skrg ni byk benda di hujung jari..semoga aku dpt gunakan pakwe ku ini dgn sebaik mungkin...muuuuaaahhhhhh...

1 comment:

alient'z said...

uit.. jgn letak lappy ats katil. bahaye.. big hazard!! ;p