Sunday, September 28, 2008

SeLaMaT HaRi Raya AidiLFiTri MaaF ZahiR & BaTiN


Salam Semua..

Dikesempatan ini saya ingin mengucapakan salam AidilFitri buat semua pengunjung laman ini. Mohon maaf atas apa yg tertulis didada laman ini dan semoga Aidilfitri tahun ini memberi 1001 kenangan yg terindah buat anda semua utuk dimuatkan dlm lipatan perjalanan kehidupan yg iNdAh ini.

Suka lah kiranya sy mengingatkan kpd diri sy dan juga kpd semua yg merancang pulang ke kampung berhati dijalan raya tak kira apa juga pengangkutan yg anda gunakan.Sama2 kita mendoakan selamat sampai ke destinasi masing2. Kepada yang tidak dapat pulang untuk berhari raya bersama keluarga jangan sedih sangat mungkin ada kesempatan lain yang dapat anda bersama mereka. Kepada yang telah pergi meninggalkan kita sama2 kita doakan agar mereka tergolong dalam golongan org2 yg beriman..i'Allah..

Ucapan teristimewa buat maka abah..tunggukan kepulangan anak mu ptg ni..i'Allah..
Buat family abg di KOREA..jangan sedih2 sangat sbb terpaksa beraya disana..kalau berkesempatan pg raya kita YM & video call..cam..

Buat rakan2 sama ada mengenali secara langsung atau pun secara tak langsung, halalkan segala makan minum..kira 0-0 ler yer..dan jgn lupa jemput datang kerumah (rumah kg)..but pls call dulu..

2 comments:

Anonymous said...

Selamat hari raya aidilfitri Adz

moga lebaran kali ini membawa pengertian sangat bermakna buat kita semua

sehingga 2 bulan yang akan datang, saya agak sibuk dengan kehidupan baru

minta doakan allah beri saya kemudahan & berlapang dada

- Senjahati

adz said...

salam Eidulfitri senjahati..

sy doakan agar senjahati tabah menempuhi kehidupan br nnti..