Wednesday, February 20, 2008

Gigi oh Gigi...


Hari ni aku MC..gigi buat hal..sakit nya bukan main la..org kata skt gigi mmg sakit paling sakit..sakit gigi aku ni dah start dr ari isnin..tp aku gagah kan jugak buat2 tak sakit..ari ni bukan main sakit nya..bgn pagi aku rasa cam besar sblh jer pipi aku ni..tak leh jd ni..sms kat bos bgtau aku MC..

dlm kul 10 aku g jumpa doc..kata doc gigi aku ni kena cabut..selagi tak cabut ianya kan skt..huhuhu..gigi aku ni gigi bongsu..dah lama tumbuh..tp tumbuh tak sempurna..sbb ruang tak cukup..tu yg doc kata kena cabut utk hilang kan sakit yg dtg selagi gigi tu tak dicabut..yg sdh nya gigi ni tak leh cabut cam besa, kena la pulak wat operation kecik..huhuhu..cam ngeri jer..tp dr sakit sebulan dlm sepuluh kali baik aku skt sekali jer time cabut..tp mmg la skt bangat..Doc pun just tgk2 jer td tak leh buat aper..dia bg aku ubat tahan skt ngn ubat antibiotik..

3 comments:

Anonymous said...

sakit gigi mmg sakit sgt.nak buat ape serba tak kena

Anonymous said...

tu la..rasa cam nk penampar jer kalau org sblh buat bising..huhuhu..

Anonymous said...

kalau ana pandai,
SAKIT APE PALING SAKIT?

Jawapannya pada minggu akan datang...
Ramai2 bleh cube jawab..